If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
и аз сам така сложих си термостат на VERNET 9 лв в маркуча като предварително за всеки случа изкормих оригиналния и нямам проблеми загрява си нормално без проблеми и така вече близо година
слагай термостат от рено 9 директно го пъхаш вътре в маркуча все пак е само 10 кинта сега лепи на 90гр
И аз съм така от както си купих алфата преди 3 месеца. Имам една мареа, която 3 години я карах с такъв термостат и нямам проблем. Затова още като си взех алфата и не се замислих. Само 12 лева струваше терсмостата от реното.
Термостата друг път. Тия дизелов пущини просто не загряват. Колега ако искаш да си сигурен просто като спреш следващия път пред вас слез и пипти входящия и изходящ маркуч към радиатора. Ако са студени термостата е невинен. А пък ако някой ти е махнал и ЕГР а тогава съвсем забрави. Без допълнителни модификации няма да я сгрееш
какво е егр . може ли малко повече да кажете за този термостат на рено че ми е писнало тея проклети алфаджиски термостати дори и лятото немогат да направят 90 г след 1-та година
ЕГР ми е махнат,но обаче пробвах на истинала ..запалих я и пипнах маркуча които отива към радиатора.Първите две,три минути никва топлина,след това почна да затопля плавно ,но леко усещах с пръстите топлината..до колкото разбрах трябвало изведнъж да се сгрее маркуча.
ЕГР ми е махнат,но обаче пробвах на истинала ..запалих я и пипнах маркуча които отива към радиатора.Първите две,три минути никва топлина,след това почна да затопля плавно ,но леко усещах с пръстите топлината..до колкото разбрах трябвало изведнъж да се сгрее маркуча.
Термостата е виновен,заседнал е отворен и сега ти топли едновременно и 2 те кръга,като е изряден много време повече от 10 15 мин не трябва да ти се стопли маркуча които излиза от термостата и отива в горната част на радиатора,от тук нататък има варианти ти решаваш!
Щом почва да сгрява маркуча значи е за смяна. Нормално работещ термостат ще отвори чак когато колата достигне температура 70-80 градиса в зависимост от производителя. И тогава наистина маркуча ще се загрее бързо
При мен загрява маркуча бавно като запаля колата според мен не ми работи правилно термостата върти и втория кръг а няколко пъти ми се случи както си карам темтературата пада на 50 градуса и колата харчи като дива на компа изписва 48- 50 литра дайте съвет аз мисля че сам за термостат
ами мен не ми стана ясно там с тия рена ,кво се прави и кво се сменя...та мисля направо нов Вернет 60 лв и да го сменя ..........
Сменяй и не го мисли, не се скапват ежедневно. Моя беше 130лв с отстъпката (смених го преди 2 месеца), та тия 60лв на бензинките все едно без пари.
Иначе с термостат от рено се прави следното:
1. Избушваш си твоя термостат и тялото остава празно (може и да пропуснеш тази стъпка ако не ти се занимава, той така или иначе е запецнал отворен, но е препоръчително)
2. Вадиш маркуча който излиза от термостата и влиза в радиатора и вътре (в маркуча), от страната на термостата натъпкваш термостата от рено.
3. Хубаво е натъпкания термостат който леко разпъва маркуча да го фиксираш (със скоби/свински опашки примерно да стегнеш съвсем леко маркуча преди и след него) за да не се пързаля вътре.
във форума на fiat мисля имаше едно .pdf-че с картинки нагледно показано как става.
При мен загрява маркуча бавно като запаля колата според мен не ми работи правилно термостата върти и втория кръг а няколко пъти ми се случи както си карам темтературата пада на 50 градуса и колата харчи като дива на компа изписва 48- 50 литра дайте съвет аз мисля че сам за термостат
Според мен борд компютъра не ти дава реални стойности, занули си trip B примерно и виж после колко е средния разход. Иначе ако макруча загрява преди стрелката да удари 70-80 градуса значи си за нов термостат. И при мен температурата пада в задръствания примерно, но в такива случаи има значение и климатика колко си го надул.
Comment